Fraktpolicy
Takk for at du handler hos oss. Nedenfor finner du detaljert informasjon om hvordan vi håndterer frakt:
Behandlingstid
Alle bestillinger behandles innen 1–3 virkedager (unntatt helger og helligdager) etter at du har mottatt e-postbekreftelsen på bestillingen.
Fraktpriser og leveringsestimater
Vi tilbyr gratis frakt på bestillinger over 340 kr.
Frakt tar 4–6 virkedager, avhengig av hvor du bor.
Tiden er estimert og kan variere på grunn av forsinkelser hos transportøren, tollbehandling eller andre uforutsette faktorer.
Ordresporing
Du vil motta en e-post med bekreftelse på frakt og sporingsnummer når bestillingen din er sendt. Det kan ta 24–48 timer før sporingsinformasjonen oppdateres.
Transportører
Vi bruker anerkjente transportører for å sikre sikker og punktlig levering.
Toll, avgifter og skatter
Vi er ikke ansvarlige for toll og skatter som pålegges bestillingen din. Alle avgifter som pålegges under eller etter frakt (toll, skatter, avgifter) er kundens ansvar.
Skader eller tapte pakker
Vi er ikke ansvarlige for produkter som er skadet eller tapt under frakt, men vi vil hjelpe deg med å sende inn et krav til transportøren om nødvendig. Vennligst oppbevar alt emballasjemateriale og skadede varer før du sender inn et krav.
Hvis bestillingen din er forsinket eller tapt, kan du kontakte oss, så hjelper vi deg med å finne pakken din.